måndag 8 februari 2010

Outsiders

Typ godmorgon.
Somnade kort efter mitt inlägg, typ tjugo i fem eller något. Sedan var det någon gullig själ som stängde av min tv, plockade bort datorn jag somnat på & släkte lyset i taket.
Sen sov jag till halv åtta. Uschameja. Nu lär väl jag aldrig somna i natt.
Åh lite kycklingsallad nyligen & tog en skön dusch. Hade sovit med alla kläderna på & då menar jag strumpor, tights, t-shirt, bh & skjorta! & jag sov i allt utan att svettas ihjäl. & jag som har haft svårt med mina febertoppar nu på sistone.
Kollar på outsiders nu. Asså dom är ju inte kloka... elallergiker? snälla. Jag tror inte ett dugg på det, jag tror bara att det sitter i skallen på dom. Så löjligt.
Ska nog ta mig an en kexchoklad sen tillsammans med en film & gose.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar