onsdag 17 mars 2010

Lång

Tjabba.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen : P haha. Skolan var väl sådär, tog 10.22 in & gick till skolan, pratade bara om rugbyn typ. Satt i skolan till 13.00 sen... suckis. Kollade på nån powerpoint på svenskan & ah, hade asdryg samhäll. Men får gratulera Tomas till lilla Alexander eller nått.
Tog 16 tåget hem. Drog till Jonathan & sedan kolla present till mor. Kom på så sent som igår att min älskade mamma fyller år på måndag : O VAD SKA MAN KÖPA?
Behöver verkligen enkla tips på present till sin mor. Så hjälp mig.
Förövrigt så tror jag inte att min mage ville att jag skulle till skolan, har riktigt jävla ont : O smärtan kom igår, halsen svider & jag är astrött. Var hemma vid 17 : ( alltså har jag bara varit hemma i en timme. Helt sjukt...
Menmen, smell you later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar