torsdag 4 mars 2010

Brandmän

Goddagens,
vilken dag. Puh. Först är tåget försenat till 8.38 alltså 30 min. Sedan så fick vi skynda oss till brandstationen. Hade missat lite & en snygg brandman visade oss vägen.
Sedan så var killen chill & snygg för att vara 40+ typ. Tog & nöp mig jättehårt i halsen : ( han skulle visa hur man stoppade en artärblödning i halsen. Sedan så fick vi testa lite oså. Fick fika & se lite små filmer. Därefter provade vissa stången : P haha. Anna tappade typ taget. Haha. Dessutom anmälde vi oss till en brandutbildning : D tänka sig, jag kanske slutar som brandman??
Well, gick lite över tiden sen så drog vi & käka pizza. Därefter gick vi lite på stan, hittade en urtjusig ring : ) mmh. Hem med 13.25 tåget & direkt till Ica. Skulel gå hem med Anna men blev uppraggad på gatan så fick skjuts hem : D fett med nice. Nu tror jag att jag ska sova! Är dö-trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar