söndag 9 maj 2010

Tack mammi

3 pocketböcker, den första - jag har den filmen så att säga. den andra - det är bok nr2 på Tillsammans, så jag har alltså den första. sista boken - har läst en bok från den författaren : )
Vanliga svarta skor med lite klack : P tror att detta passar perfekt till balen : P jag menar, geek att gå runt i höga klackar som ändå inte syns : ) näheddu, inte min stil. detta är perfekt.
En stor silverring, (det är en blomma men det syns inte) lite dåligt fotat, i know.
Ansiktsmask från SPA:et. en rosa : D hihi underbart.

sådärja, taaack mamma : ) lovely.
nu har jag fått i mig en halv kycklingsallad, urmätt. kollar på repriser från veckan, peppar med madde tills torsdag & somnar säkerligen vilken sekund som helst. jahaja.
nog snackat.
ska kanske ta tag i religionen? ; ) haha nej ska börja med en av böckerna istället i think.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar