söndag 23 maj 2010

Wabbla

Med tanke på att jag inte festade igår så mår jag bra idag! Fast sov till ett.
Men det var trevligt igår : D cyklade till hus 30 & sedan vidare till Lindås till Torsten & Jens. Satt & grillade lite & chillade, sen kom myggen & då gick vi in & kollade på Torstens gamla videoklipp : P hahaha!
Runt 23 så cyklade jag hemåt, hade sån jävla huvudvärk. Men skönt att komma hem tidigt. Kollade på Fame & Avatar : D jävlar vad bra filmer. Har i &för sig typ 40 minuter kvar på Avatar men fan va grym film. Mmmh. Somnade runt halv 4 tror jag.
Idag däremot är det chill, ska ut & läsa lite & sen MÅSTE jag städa rummet alltså. Helt sjukt. Var aslänge sen jag gjorde det : O haha måste beställa siesta biljetten. hehehe. men får prata med Anna först ; )
Skola imorn är ju chill, funderar på att dra till Kalmar med Dosan & ta the final sushi meal.
Med tanke på att vi bara har en lektion imorn - klassråd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar