onsdag 19 maj 2010

The Funeral

Måste bara säga: jävlar vilket besöksrekord idag. Dubbla. Även om jag inte har många, så är det mycket. Undra varför?

Anywho. Säger som Blondinbella (ja jag ramlade in på hennes blogg) Band Of Hoses. Vilka minnen. Så stark The Funeral är. Precis som Bella skriver, så många tårar man har fällt med låten i öronen.
& som jag säger, så många gånger jag gått på Öland vid vattnet & haft låten i öronen samtidigt som jag har haft känslostormar & även varit lycklig. Alltid med låten i öronen.
Vet inte hur gammal den är, men jag har haft den troget i min MP3 i 4 år tror jag & den finns fortfarande där. SÅ JÄVLA STARK LÅT.
Helt klart min favorit, i alla lägen. Bara lyssna på den & tänk er, man kan både gråta, skratta, känna glädjerus & drömma till den. ALLT.

Jag pratar om denna för de som aldrig lyssnat på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar