lördag 15 maj 2010

Vilken kväll mina damer & herrar!

Shit alltså : P var det impuls eller var det impuls igår! Haha.
Åkte som sagt ut till Tyskarnas ställe med Elinn & Olivia igår, stannade typ 30 minuter, tog oss en grogg & pratade lite om onsdagen & kvällen osv.
Sedan drog vi hem till Olivia, beställde Thai mat & drog & hämtade den, åt, messade Elinn. Drog på fest hos Issa, inflyttningsfest i hennes superfina lägenhet. Var rätt mycket härligt folk där. Satt mest & pratade med Anna ute på balkongen. Tyskarna kom också, de hade cyklat... hahaha. Japp, så då var det dags att ta fram engelskakunskaperna igen.
Men det gick bra, jävligt bra. Det spåra tyvärr framåt slutet, saker gick sönder, 3 tyskar var på mig trots att jag sa att jag hade pojkvän. Alexander fick vara min pojkvän. Men de gav sig ändå inte.
Pratade jobb med Conny som samtidigt satt & spottade mig i ansiktet, Gregor trillade över balkongen (?) toaletten gick sönder, jag & Olivia började städa ALLT & diskade som fan. Allt för Issa. Sedan så var det fest igen : ) Skulle dragit till Casa men sket i det & stannade kvar. Runt kvart i tre var jag & Olivia hemma : ) det var awesome. Gick hem & satte in massa foton i hennes album, kollade på film, ringde Robin, träffade Amanda & Amanda & runt halv 5 så somnade vi : )
Kom precis därifrån & vid 6 är det fest igen. Ska dra till Amanda & ha BBQ asnice.
Får se om tyskarna också kommer, tror fan inte att jag pallar ; ) menmen.
Blev asmycket nu! Men kul var det!
Så kom nyss hem därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar