måndag 24 maj 2010

Sätta in foton, sista plugget, race

Dagens look, typ. Stort awesome halsband fick pryda min hals.
Mitt efterlängtade paket, & de finfina fotona! ååhåhå.

gud hela mitt huvud är messed up! cyklade ner & hämtade ut paketet, gick till ICA & pratade med Jonathan, cyklade as snabbt till Madde & stod & snackade där ett tag. Tog mig hem & satte in bilderna i albumet, awesome shit! Sen ringde Mattias mitt i allt, så pratade med honom en bra stund.
Pappa hjälpte mig lite med att kolla igenom min samhäll sen så skickade jag in den, & nu är det slut med allt plugg. ingen mer press. awesome. nu kan jag festa.
Har nyligen suttit & skrivit en text till varenda bild om när & var den är tagen. skitjobbbigt. svårt!! så är bokstavligt talat helt slut just nu, är hungrig också! som fasen.
Men ska slappa lite innan jag tar tag i matlagningen ; ) är hemma själv en timme till så får passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar