fredag 21 maj 2010

Kalmar, ursäkta

Men godmorgon. Hha nej.
Men typ, vafan va glest det var här då!
Okej, det åskade inatt? Själv är jag riktigt jävla kukrädd för åskan, men jag vaknade inte? Anna ringde mig tio i tre, hörde inte ens det. herregud. Sjukt. Gött att man kunde sova när alla andra var vakna ; )
Jobbet var svettigt. & inte askul direkt. Eller jo lite ; ) det är det alltid.
Cyklade hem jävligt snabbt & bytte om & vid tio över fyra satt jag i bilen på väg mot Kalmar.
Fixade mina glasögon, shoppade & åt sushi. Awesome.
Kom hem för en timme sen typ, är helt slut i huvudet. Är glad att jag har hemmakväll idag. Hade inte orkat dra till Söderport. Väntar på bra besked, menmen.
Mejlade föresten om mina kort, som jag beställde i söndags, de skrev att de hade skickats den 20/5 alltså igår, & det var igår som jag skickade mejlet. Fuck.
Ska strax visa er mina inköp! Men om 20 minuter börjar "Familjen är värre" haha. asnice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar