söndag 23 maj 2010

Allt i ett , veckans babe, musiktips, kille

Nu har jag städat klart, gjort bananer med choklad i ugn, kollat klart på asbraiga Avatar, chattat mm. Ska väl strax fixa lite käk till familjen. Ska även äta gul vattenmelon. Fina grejer.
Jag är i ett såntdär glädje rus : D kan inte fatta det. Bara bubblar.
Kan delvis bero på att min själ alltid mår bättre när jag har städat rummet, kan också bero på att jag började lipa när jag såg nya finfina bilder på min kille. smälte en hel del. så jag slänger upp honom som veckans babe, samtidigt i detta inlägg så passar jag på att musiktipsa!
Nu ska jag duscha, därefter är det telefonsamtal som gäller : ) ååh livet är allt bra det! Snart är det Siesta! också, kan fan inte vänta, träffa alla trevliga skånemänniskor jag saknat, festa, musik, slå sig lite, spy, ligga trångt i ett tält som antingen är dyngsurt eller kokhett. Det återstå att se. Jag känner detdär ruset inom mig!*du är världens finaste, hjärtat!*

Musiktips:
Swingfly - Touch and Go (fyhelvete, refrängen asså, där snackar vi sommarkänsla, japp, Swingfly gör det igen. & han gör det bra. väldigt)
Oskar Linnros - Från och med du (så fin så fin, jag smälter, jag gråter, detta är bra. åhja. finner inga ord(

1 kommentar:

  1. From Swingfly: Thanks for the beautiful comment, I'm in the studio writing for my new album.

    SvaraRadera