måndag 24 maj 2010

Pyssel

Godkväll mina vänner.
Sitter & småfifflar med allt möjligt, planerar, skickar mejl, kollar på TV, packar(?) inför siesta, snackar student, fixar dricka, messar, i stort sett allt. Tur att jag är kvinna & kan hantera många saker samtidigt ; ) skämt åsido.
Ska låta min lilla hjärna ta sig en paus faktiskt, krypa ner i sängen med lite gott & någon bra film kanske. Jisses vad trött jag är. Galet. Kan knappt stava faktiskt.
Ska upp tidigt imorgon, suck. bara för att åka till Ö&B eller nått & leta tält till Jonathan!? ååh, blir så lack. men som tur väl är är att jag fixar drickan imorgon. då kan man checka av det tidigt på morgonen. nehe, måste tänka på vad fasen jag ska packa med mig, blir alltid för mycket no matter what.
Hörs imorgon! Au revoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar