tisdag 18 maj 2010

It's a beautiful day

haha jag är road. vilken dag ; ) mmh!
Tog 10.22 tåget in med Anki & cyklade bannemej i bara tröja, det var 24 grader ute : ) underbart. Gick till skolan också i stekande sol.
Hade en lektion & då kollade vi film. Fick också reda på provet jag skrev igår, 27.5 av 28. Inte illa pinkat måste jag säga ; ) blev asglad.
Sedan fortsatte vi tjejer ner mot stationen i as kvav luft. Tog 13.25 tåget hem : ) underbart. Var med Madde & Tess på Barometern också. Sen blev det till att slänga sig i sängen.
Ska strax ta tag i pluggandet. Det får väl gå som det går. Ska skriva om Paris : )
& så var det en grej till... jag tror specsavers ringde nyss, satt liksom med telefonen i handen & svarade inte : O sökte upp numret & så var det de |: Så de blir väl en tripp in till Kalmar idag dåra.
Men nu måste jag söka upp info om Paris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar