torsdag 13 maj 2010

Långt inlägg om gårdagen : D

Nu tänkte jag ta mig tid att skriva : ) fyfan vilken kväll! Gud så bra. Fan va nice ; ) det måste fan göras om, VERKLIGEN. Jag tror att jag att jag talar för alla när jag säger att den var awesome!
Orkar inte gå in på allt men typ:
Anna & jag förade här hemma & fixade oss, jäger shots & drinkar i rosa plast muggar.
Diana hämtade oss & så vidare till förfesten hos Diddi, sen kom Madde, Carro, Sandra, Anki, Nicke & Joel. Körde rött eller svart, dansade, filmade, haha allt.
Sen när vi skulle dra till Lalle, ja då står det 3 stycken tyskar i trappuppgången : P börja småprata med dem lite om va de gjorde, sen visade det sig att de hörde musiken & drog upp. De hade typ sommarhus i Västra Hällasjö eller va de va. Haha. Men vi bestämde tågtid med dem : )
Åkte till Lalle där asmånga var, pizza, sång, dans, snack, allt. ahhah. Det var nice.
Mja sen så åkte vi till stationen & hoppade på tåget, asmånga där med.
Hahah tyskarna åkte med oss på tåget & så tog allihopa sällskap till KM, men det sög där så vi gick till Bistro istället. Massa dans på kuber, kort, pussar, allt.
Framåt kvällen gick vi till Vallen. Samma sak där, massa dricka, dans, engelskt snack, telefonsamtal, slagsmål, skrik, sökande, deep talk med en tysk, ja allt.
Vid 2 hämtade pappa oss & det hej vilt i bilen : P Diddi ringde & lurade alla våra kompisar, Anna va skit full, sen runt 3 var vi hemma : )
AWESOME!

2 kommentarer: