söndag 23 maj 2010

& så kom kvällen

Anna bad mig visa mina ringar, & well, jag tror dessa är alla. Men man vet aldrig hehe. Som sagt, jag har ring-mani typ! Kvällsmys, lite chips, gul vattenmelon, tomat&basilika creme fraiche & sedan minimajs, gurka & morötter : ) & såklart ett stort glas cola light till detta! Älskar

& så var det dags för sängen.
har gjort i ordning lite mysgott som ni ser, fuckin' awesome.
Ska kolla på Fame ikväll igen, den var faktiskt bra, även om den kanske inte hängde ihop så mycket! Men det skadar inte att se den igen : D Anna kommer till mig vid 8(!!!!) imorn, trots att bilen går mot skolan 11.45. hahah. Jag överlever. har ju sovit ut & chillat hela helgen.
Men jag gillar't. Så godnatt med er för nu kryper vi ner till sängs & myser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar