fredag 1 april 2011

Glöm icke att det är 1a april idag!

En bild på halsbandet jag gjorde av en halsring & kors-berlock!

Fyfan vilken dag på jobbet igår? Polisen var där & allt. Seriöst, jag vet att det är första april men jag hatar april skämt, men igår så skulle vi ha paus gympa runt tio tiden. Då hade de varit någon bil tjuv eller nått på parkeringen så poliserna kom för att prata med oss, samt att vi fick flytta våra bilar nära dörren. Tydligen hade tattaren inte hunnit göra så mycket. Typ slangade Tims bil eller nått. Jag var skiträdd att de var nått med min eftersom jag hade pappas! ush.
Sen sprang det ut en räv framför bilen när jag körde hem, i dimma & ösregn... spöknatt. Ringde babe & så åkte jag först hem till Måns & sedan hämta babe, som fick sova här! Kollade BB, chillade & somnade runt 3 tiden.
Vaknade av jävla alarmet & så fick jag köra babe till jobbet vid 12 tiden. Ja jisses.
Hatar att vara helt själv på kvällarna, men nu är det as skönt! Måste försöka packa lite, städa, färga ögonbrynen osv. haha. Hör av mig senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar