onsdag 27 april 2011

It sounded so easy!

Hola amigos!
Sitter & råslappar (som jag brukar göra när jag jobbar EM). Sov till halv elva idag, älskar verkligen sovmorgon. Har precis sminkat klart mig, kollat BB repris, dressat mig & skall snart äta!
Väntar på posten! Hatar att den kommer efter 12, blä. Hoppas verkligen att mina filmer kommer. Hade verkligen INGENTING att kolla på igår kväll. Fick panik. Jag har blivit för bekväm.
Direkt när jag kom till jobbet igår så blev det utbildning om egenbedömning, var faktiskt riktigt nice, fick göra en övning tillsammans med Malin, Anna & Tim.
Idag ska jag börja en halvtimme tidigare eftersom jag ska på ett informationsmöte om ungdomliga facket. Suger när man måste börja tidigare! Måste liksom köra vid 1. Blä.
Men skall fixa naglarna & sedan käka något.
Ha en underbar dag! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar