fredag 22 april 2011

Jag lever

OJ.
Fan vilken dålig uppdatering, men fan vad mycket det hänt denna vecka!
Jag har sytt sytt sytt! Gjort 3 kassar, satt till halv 11 igår kväll. Har designat till Malin & Anki.
Är så jävla nöjd så jag hoppas att dom älskar dom! haha.
& så var jag i Kalmar i onsdags, kom hem halv 9 så hade fullt upp. Men hittade massa med fina grejer! är så sjukt nöjd. Ska visa er det också. Imorgon typ.
Har så mycket att visa & berätta. Men finner ingen tid. Idag fyller nämligen världens bästa pappa år! så ska ha kalas här hemma, & nu imorse så har vi städat ur altanen på skräp & sedan fixat det fint. Är helt slut, ska fortsätta att städa mitt rum nu & fixa lite. haha.
Ikväll blir det fest i alla fall med brudarna. Känns ganska gött. Även om min rumpa är blåare än nånsin. buhu. Gör så jävla ont.
Men måste som sagt städa nu, hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar