lördag 23 april 2011

Mysis

Godmiddag!
Låg ute i solen lite innan, visst, det är varmt, men det var inte skönt när det blåste & man låg i bh & trosor. Blir lite BB kollande inne i soffan istället.
Gårdagen var nice, började ju föra lite här hemma med anki & julia eftersom vi hade kalas. Sen åkte jag & anki vidare mot lalle & nicklas. var en massa glatt folk där så det var chill. efter att vi skickat hem marko med ett vridet knä så gick vi till amigo. var väl halvdant som det brukar vara där, men det var nice. vi dansade som galningar i alla fall. drog vid ett tiden & köpte käk. sen kom tim, skulle hängt med dom till repan, men drog till zekkes lägenhet där marko sov. haha jag & anki låg & myste, snackade, skrattade & flummande, tills klockan var halv 3 då bestämde jag mig helt enkelt att gå hem? så mamma mötte mig, & jag var äckligt jävla livrädd. gick vid kyrkogården, uuuush! väl hemma blev jag pigg, så kollade på E till halv 5, hehe, & åt sallad.
hhaha, ska snart in i duschen, ska iväg på 25års kalas vid 5. jyihu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar