måndag 4 april 2011

Lets talk about it

Ja vart ska jag börja?
Malmö var fan bland det bästa jag varit med om, jävlar vilken fest. & ja, idag är jag bakis, & ja det är måndag. Helt galet. Orkar faktiskt inte berätta allt, det är hemligt. Vårt motto var "what happens in malmö, stays in malmö" tyvärr. men i korta drag
folk var fulla redan vid 11 på lördagen, vi fick våra hotellrum 3,5h försent, hela diddis innehåll i väskan hängde lite här&var på diddes & johans rum, det var 15 grader strålande sol, hittade en väska & ett par brillor, diddi blev nekad på systemet, vi käkade fruktansvärt äcklig mat, hade tim & bille som bordsherrar, drack apelsinvodka & jäger shots, åkte buss till Slagthuset, kollade på en halvdan pjäs, shottade jäger med bille & agerade flickvän, blev fulla i pausen, gick vilse & fick ringa taxi till hotellet, förfestade med tim G, danne, tysken mfl, drog ut på stan till ställen vi inte kom in på, där tim A & bille blev nekade keps & gaybar! tillslut hamnade vi i stan på Chili, där Tim från mammas pojkar var dörrvakt (gissa vart jag & diddi hängde sen), kom in även om det var 20års gräns, dansade sönder allt vi hade, hade svin kul åt allt & alla, söp mig själv under bordet, bokstavligt talat, bröt min kilklack (?) i trappen & knäckte nacken, pratade engelska, lurade folk till strul & sparkade på en toalettsits i samma veva diddi slog till en random kille & torkade i 3min på hans bröst. hahahaha. när det väl stängde, vid 4 satte vi oss på burger king, haha jisses, sen gick vi hand i hand till hotellet. väl framme så har tim A & jag serious talk på rummet bille ringer & fattar inte att det är jag i bakgrunden & blir ledsen över att tim fått med sig brudar till rummet utan att säga nått hahahaha. slutade med att bille däckade i min säng men fick gå illa kvickt, runt 6 somnade vi. tills rums telefonen fuckade ur & diddi typ satte på högtalare & la av luren, slutade med att jag flög över diddi & skrek efter sladden (?)
ja vi var fortfarande fulla vid 9 när vi käkade frulle & åkte buss.
somnade vid halv 5 igår & sov till halv 5 idag. underbart. nu ska jag däcka igen. haha. har köpt smycken & tagit ett hål.

enjoy the reading, peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar