fredag 15 april 2011

It rang and rang

Godmorgon!
Har haft en fruktansvärd natt, vaknade halv 8 & lipade nästan så ont jag hade, i handen dåra!
Det vill inte ge med sig & jag hatar det. Usch. Ge mig en operationstid.

Enough! Igår var jag på utbildning på jobbet i nästan 3h. Asnice. Sen fick jag byta avdelning i tre timmar, stansade ute i dekorationen. Det var nice. Sen blev det ELKO en halvtimme & tillsist lite syning. Haha. Körde till Anki efter jobbet & snackade om helgen också, idag drar vi oss nämligen in mot Kalmar. Hehe. Till maddes pojkväns mammas lägenhet. Haha. Blir utgång på Harrys senare tror jag. Får se om jag tänker kika in lite i tshirtstore innan vi drar.
Tar i alla fall halv 5 tåget in & ska åka till Diddi om 2h typ, så måste göra mig i ordning, fixa kläderna & sedan packa lite. Herregud.
Puss på er, lovar att uppa något mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar