måndag 18 april 2011

Love this days

Nästan så att jag måste säga lite fett mycket sorry.
Dagen har ju varit helt underbar idag? Jisses vilket väder jag möttes av när jag steg ut ur fabriken idag. Yiiihau.
Hämta Julia direkt när jag kom hem så åkte vi & handlade lite kakor, till jobbet. Sen körde vi vidare mot kiosken & köpte glass. Asgott! mmh. Sen tog pappa & jag ut cabben, så körde runt lite med den : D det var asgött att köra nercabbat & sjunga högt. mmmmmh.
Körde hem & la mig & kollade klart Hellcats (eftersom intenet dog igår) & BB. Sen ringde Anki, så satte mig i bilen & körde till henne där amar, amela, amel, samra, nån kille, elma & anneli. Grillade allt möjligt & käkade lite, när de skulle spela kubb så gav jag upp. Kom nyss hem & har duschat, kollar lite på glamourama. heh. Riktigt fin dag, men jag är trött som ett as....
Tyvärr får ni nöja er med detta just nu, eller kan slänga upp ett musiktips för att vara snäll : )
imorgon ska jag vara bättre på det där med bilder, har lite i mobilen osv.
hehe. Men stor PUSS till er i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar