onsdag 6 april 2011

New bling in my ears

Höger öra (vänstra på bilden): Ny navelpiercing i bling & lite häng sedan så ser man från båda öronen att det hänger kors i de första hålen, ja de är också nya & jag älskar dom!
Vänster öra (högra på bilden): Jag har justerat kedjan lite (som jag förövrigt gjort själv innan hysterin om earcuffs & allt började) Sedan så är blinget högst upp nya. & mellan hålet, det är det som är det nya! Love it. Det passar så himla fint där, dock gör det en aning ont. Eller kan åtminstone sova på vänster sida nu. hahah. Fint va?

Visst, det har blivit mycket shopping nu. Ska bara köpa lite till sen är det stopp för ett tag! Alltså min ring som kommer nästa vecka, det är det sista! Nu ska jag däremot ner & ta en tallrik Special K & sedan kolla på HIMYM 4. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar