söndag 24 april 2011

Internetshopping-sunday

Sitter & glor på BB nu. Skulle gjort det hos Diddi men blev förhinder. Istället har jag umgåtts med Henke, kört bil varit i garaget & hämtat Prison Break S01. Kunde inte hålla mig så beställde lite filmer från CDON. Jag bara älskar CDON. Billigt, bra, kvalité, stort utbud & snabba leveranser.
Denn gången blev det 2st filmer för 179:- Last Song & Dagboken. Sedan så fick jag I Love You Phillip Morris för 69:- & eftersom jag handlade över 200:- så fick jag en dubbel film för 69:-. Blev bara ca. 340:- med frakt. UNDERBART. hehe gillar det. Film är verkligen min grej.
& på den där dubbel grejen så har jag faktiskt redan Just My Luck, men ville ha den andra, & eftersom jag fick den för 69: & inte 179:- så är det faktiskt värt det!
Puss & kram nu ska jag chilla vidare till BB. Puss ska skruva upp en hylla sen. I'll show you.

Last Song. Dagboken. I Love You Phillip Morris. Picture This/Just My Luck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar