måndag 25 april 2011

Thank God for intenet

Vilket jäkla väder Sverige har fått alltså!
Dock kan jag inte ligga ute & njuta så mycket av det pga. alla jävla myror & småkryp som jag har fobi för. Hatar när de klättrar över en, över boken & allt. Ush.
Men låg ute mellan 12-13 i alla fall, hann ett kapitel i boken & sedan var jag done!
Är en varmblodig person så värme är min vardag. Jag fryser knappast aldrig, därför är det ganska jobbigt att ligga ute i solen för min del.
Ligger istället inne & internetshoppar ännu mera filmer (a) heh. Jag borde verkligen inte.
Men eftersom jag kollade klart på Entourage S04 nyss så var jag i behov av 5an.
Men ska ut en liten stund nu igen & ge det ett försök, man får gå i omgångar! haha.

Kenny Starfighter TV-serie. Brokeback Mountain. Entourage Season 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar