tisdag 19 april 2011

You should have went to rome!

Ja mina vänner, vid halv 5 imorse trillade jag ner för trappan, dog nästan lite.
Låg på mage i 10min & lipade ytterligare 20min till. Fatta vad ont det gjorde, slog i nacken/huvudet, rumpan, svanskotan, armbågen & fötterna. JAG HAR PAIN.
Fan vad jag fick bita ihop & köra till jobbet.
Men jobbet gick bra i alla fall, det var segt segt segt men det funkade. & när jag skulle köra hem så höll en idiot på att köra på mig, jag fick väja som fan ner i diket annars hade det blivit krock som fan! jävla idioter som kör nuförtiden. USCH.
När jag kom hem var jag sugen på fix, så tog med Julia till MS & handlade asmycket tyg, knappar osv. & så hittade jag en riktigt dööö snygg mocka jacka i brunt från JOFAMA collection. asnice.
Ska visa er allt sen.
Vi håller fortfarande på att sy, resultatet skall bli en tygkasse är det tänkt, har gjort grunden, banden & nu håller vi på med ena fickan!
Update you guys later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar