tisdag 11 oktober 2011

So sentimental

Ah life känns ju sådär awesome när man inte kommer iväg till jobbet ännu en dag.
Speciellt när man jobbar eftermiddag också... äh imorgon ska jag dit vare sig jag orkar eller inte, har faktiskt massage också! Men tog en powernap innan, vaknar upp att förkylningen känns betyyydligt bättre, dock gör öronen ont : ( & mina öron är fruktansvärt känsliga pga av jag hade öroninflammation somfan när jag var liten. Så hoppas fan att det blir bättre över natten : ) haha.
& sådär jävla kul är det inte att ligga hemma, fyfan va rastlös jag blir : ( sen att jag inte kan göra nått heller, hade velat möblera men orkar ju inte : ( får nöta film efter film istället.
Nehepp nu ska jag äta kycklingsallad & frallor, känns rätt gött. Slänger upp en låt senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar