lördag 1 oktober 2011

I leave you kids alone out here

Jaha ni, gårdagen då!
Steg upp 7.20 (på min lediga dag) för att ta mig in till en läkare i Kalmar. Spenderade 7min hon honom för att få förklarat för mig att det blir operation av min handled. Jag har sån där kapaltunnel i handleden som måste skäras upp! Låter läskigt. Men det är tunneln som stoppar mina nerver & allt annat, därför somnar min arm & hand så fruktansvärt mycket!
Men när operationen är vet jag inte : ) vet i alla fall att jag blir sjukskriven i 4v... suck vad jag kommer bli rastlös.

Efter besöket tog jag en kaffe med mamma, mötte upp Dosan för att hänga på stan & ha sushi dejt. Asgött var det, längesen jag träffade henne också! Så det var kul.
Mötte upp Anna efter en stund också, lämnade av Dosan & körde ut till Hansa. Tog en titt där & sen rusa hem.
Blev smink & kläder direkt & på fördrink hos Mathilda med tjejerna! Sedan begav vi oss till Nöjeshuset för att käka god middag : ) mmh! Fläskfilé, bea sås & klyftpotatis. ASGÖTT.
Gick hem till Mathilda igen & förade, mötte upp Tim G & Danne. Sen blev det tillbaka till Nöjeshuset för att festa ; ) yeah. Blev nån öl för mycket, halva jobbet på plats & massvis med skratt! Slutade med att jag dansade tryckare med Tim G. Haha tryckare(!!!), det har jag inte sysslat med sen mellanstadiet men var askul ändå!
Avslutade kvällen hemma hos Stoffe med Didde, Tim A, Bille, Anna & Sara! Var ganska chill, stod med på balkongen & hade deep talk ; ) Sen runt 4 vandrade Anna & jag hemåt, var hemma runt halv 5 tror jag, pratade en hel del under gatlyktan. Haha.
Idag mår jag verkligen som jag förtjänar! Men har unnat mig internetshopping ; ) grr. Show you guys later! NU: Betty.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar