tisdag 4 oktober 2011

Chocolate cookie hair

Har färgat barret på huvudet till typ svart kan vi säga! Nae men brunt är det, faast färgade det igår & då missade mamma lite så hade lite ljusbrunt/blont på olika ställen så tog en burk till idag! Blev en nyans mörkare kan man lugnt säga : D haha! Men jag gillar't. Det är liksom helt okej, även om jag absolut inte är van! än. Men det är snart höst & det är detta jag pysslar med varje år, först blond sen vinterbrun! Great.
Cyklade till affären med mor idag plus till Anki, sen fick jag mitt paket på posten : D åååh är dödskääär i skorna! de är uuursnygga. Ska beställa mer ; ) grr. Har redan lagt massa på önskelistan. UUh. Såå nu blir det tisdagslyx, chips, kinapuffar & isvatten tillsammans med Betty. Tack för idag u guys, i helgen blir det Nybro. Vi får se hur detta slutar ; ) Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar