onsdag 26 oktober 2011

I just can't get enough

Goddag! Igår kunde jag inte hålla mig från shoppingen igår så köpte detta nedanför. Köpte en asfin tisha också, men gick inte att få ner en bild på den.. aja. Love it.
Var uppe tidigt idag, satte in pengar på banken, handlade mat, var på apoteket & köpte olja, var hos målaren & hämtade färg, lämnade gammal skräp på miljöstationen & sedan köpte hem thai mat : D mmmh! ligger & kollar in sista true blood avsnittet nu. ååååh. så bra.
ska ju snart inta kväll nr.3 & hoppas att den gå lika smärtfritt : D har massage tid idag också, skönt som tusan!
Ringde tandläkaren innan också, fick tid till mig söndriga tand redan imorgon 10.30 sedan så ringde jag specsavers i Kalmar, fick tid till synundersökning på fredag 12.00 asbra!!! ska ju köpa mig ett par nya glasögon så nu jävlar!! : ) men have a great day!
Ett par gula låga converse, de va skitbilliga så varför inte?

En nagelfil med bra grepp, många olika sidor & ytor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar