söndag 16 oktober 2011

It's time to be creative

Okej, det ni ser på bilden (förutom en osminkad trött tjej) så är det en påbörjad ny tygkasse, jajemen, sätter sprätt på kreativiteten idag & försöker mig på en tygkasse igen! Denna gång all by myself, utan mamma & utan Julia. Än så länge har jag bara gjort ett fel; satt banden åt andra hållet, men äh, det ska ju vara lite annorlunda ; ) haha men det blir nog snyggt ändå? Ush jag suger egentligen på detta, visst det är kul att sy & skapa sina egna grejer, men jag har inte tålamodet. Men ni ska få se resultatet sen, har bara fickorna kvar!
De andra tre jag gjort är ju outstanding!!! den ena är ju dö snygg & jag älskar den, den andra gav jag till Anki, också så jävla snygg med kors & fransar! & den sista gav jag till Malin, den var fan groovy, sydde ju på kassettband & sen broderade hennes namn! skillsen.
Men denna får bli enkel helt enkelt, har så himla fint tyg, det vill jag inte riktigt avslöja i bilden än, därför den är svartvit! hehe. men på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar