söndag 2 oktober 2011

No time for us

Puh! Powernap is killing me!!!
Somnade innan efter jag städat rum & toalett, donat & fixat käk till mig själv.
Slutar med att stackars Anki står vid min dörr, ringer plingar & allt möjligt för att få kontakt med mig, men är djupsovare! Vaknade dock tillslut av att hon ringde hemtelefonen. Mobilen var på ljudlös (=ni vet baksmälla). Så hängde lite med henne, gav henne present, bilderna från modevisningen & UB se1. & nu kan jag självklart inte sova, träffade pappa lite innan också, han har vart borta hela dagen, & mamma är på Öland. Suck.
Imorgon blir det troligen samma veva som idag ; ) bästa ever. Förresten, välkommen oktober! lets break this fall!! ; ) Ska kolla lite extra på internet shopping nu innan jag stänger av burken (a) heh. But for u guys, klicka HÄR! njut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar