söndag 23 oktober 2011

My head against the wall

huameja vad bra true blood 4 är!!!! helt sjuk jag är såld.
som vanligt med den serien, alllaaa måste verkligen se den. ush så bra, tur att det är söndag, jag är bakfull, eftermiddags vecka comin' up & livet leker. jaa fyfan så bra.
ibland är vissa söndagar lite bättre än andra, & att jag redan har umgåtts med vänner, tagit en promenad & se solen gå upp samt sova, äta pizza & starta igång true blood är ju fan pricken över i:et : D haha. Får bjussa på ett par halvdana få mobilbilder från kvällen, en från ankis phone & 2 från min. puss

Jag & anton, min trogne absint vän in i fyllan. den mannen kan festa, & jag kan aldrig sluta skratta! läppen.Hahahahahahaha! skulle kissa, fick se oman ligga hängandes över badkaret & spy, tur som han hade så hjälpte jag honom, i retur att få ta en bild! titta bara så nöjd han är... hahahaha& en av Emmabodas vackra skogar kl 8 på morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar