lördag 8 oktober 2011

How to love

Hej på er!
Fyfan va kul jag hade igår! Helt sjuk vilken lyckad kväll.
Började med att åka buss in till Nybro, sen gick vi hem till Marcus & Anki + Alva. Assöt bebis fyfasen så mysig. Tog en öl där & hade husesyn, sen drog vi oss ner till Kebaben, käkade drack öl & hade det gött. Fick skynda oss bort till bowlingen sen!
Därjävlar hade vi kul, världens tävling typ. Haha skrattade varenda gång jag spelade mot Didde, & fyfan va vi kastade, höll på i 2,5h så snacka om träningsvärken idag...
Drack massa gött också samtidigt så det blev mest flummigt på slutet, anna & jag kom upp i 10 games, så anna drog ihop 1040 p sammanlagt & jag 967 p haha! äg.
Därefter kom torsten & rasmus också så drog hem till malin för att efterkröka lite, men alla somnade i stort sätt. Så vid ett kom Stig & hämtade upp oss : ) hade fan askul!
Fick sota lite för det idag, men följde ändå med mamma & pappa till Karlskrona för att fika, shoppa & åka ny bil. Kom hem för en stund sen, har svirat om till nya kläder & förbättrat sminket, för snart drar jag & madde till carros lägenhet för att förkröka, sen kommer troligen anki & därefter gör vi Kalmar : ) möter upp Kevin & hans gäng därinne också : ) asnice!
Hoppas på en nice kväll. Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar