torsdag 20 oktober 2011

PUSS

Hej hej hej!
Igår var jag i Kalmar hela dagen så var hemma sent! Uppdraget lyckades, Jonis fick ett par vinterskor, som vi letat efter det : ) äntligen fick han ett par! Själv fick jag en massa kläder ; ) hehehehehe *nöjd tjej borde sluta shoppa* & sen hittade jag min klänning till festen, en senapsgul/orange klänning! dö-snygg. Ska visa er sen, eller nä den får ni faktiskt inte se, ni får se det andra : ) nu ska jag laga med med Jonis, skala potatisar... ni får se ordern från nelly nedanför sålänge, & btw, ska hämta ut paketet idag : D men får göra det när vi kör ner till centrum, ska fika lite, hämta ut paketet & sedan vinka av Jonis på tåget, men ses nästa vecka igen tror jag. jajaja puss
FETT ÄCKLIGT SNYGGA! de ska jag definitivt ha på festen!!!! åh.
Dessa är ju mitt tredje par nu, har ju röda & gula också! Så mysiga, & snygga!!!
Ett illgult skärp att ha till en tråkig outfit eller hel svart klädsel : )& ett diadem med fjädergrej på! läckert till tråkigt hår.

& fett stora fjäderöronhängen! Men allt var så jävla billigt! älsar nellys reor. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar