onsdag 5 oktober 2011

You know how the times flies

Är galen på folket! lite småsur, så käkar thai. Sover & sen typ Betty! måste lugna ner mig... en aning. Eller har stressad satan idag. Jobbet & allt killed me a little bit. Massa grejer på G hela tiden, plus ett kvartalsmöte & en massage/akupunktur! Blir så förvirrad också av massören... åh.
Men fixade allt ändå tror jag?
Fick oroande sms av Anki också om festen, så körde ner till lokalen & snackade med dom, så nu jävlar är det bokat : D är så satans pepp! kommer bli en helt awesome fest. hihi. Så körde & hämtade maten & sen till Anki för att berätta.
Fick också reda på att det vart inbrott i pappas bil i Halmstad också... suck! Men de hade bara tagit digitalkameran? lol. Så han fick nån ny fin Mercedes istället : ) haha.
Nu ska jag vandra ner till ICA med mamma för att köpa bakingredienser & present : D har namnsdag imorgon så ska va lite snäll, ska välja present jag ska få från mamma också ; ) SÅ GLÖM EJ MIN NAMNSDAG IMORGON PEEPS!
Nähäää, nu måste arg-issa kila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar