söndag 16 oktober 2011

My work here is done

Dagens arbete är klart! Eller jag gjorde klart hela för flera timmar sen, men var inte nöjd med banden eftersom jag sydde de lite fel ; ) så sprättade upp & gjorde om, blev asnöjd! Det är fan kul när man ser resultatet hehe. Så beställde hem lite mer tyg så jag kan fortsätta (a) har ju dessutom lovat Diana en väska, så ah! haha. Visar den beställningen efter att jag ätit kvällsmat, är precis nyduschad så är lagom trött för sängen nu : ) kommer ju dock inte somna fören ett ändå typ. Men här har ni resultatet på väskan, som sagt, jag ääälskar tyget! Så jäkla snygga färger & mönster : )

Gjorde en inneficka också för mobilen, dock i samma tyg så det syns inte så mycket, fast det är ganska snyggt det också : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar