lördag 26 september 2009

Åh! Det pajar, hela skiten pajar. Pajade (?)
Anyway, skulle kolla projektet lite eftersom jag var allmänt rastlös. & ah. Det sket sig, så nu har jag knåpat, donat, fixat, dampat, slitit & tillslut så har jag fixat det! Helt amazing är jag om jag får säga det själv : ) hehe. Men det är inte klart, inte än. Har fortfarande lite putsar här & där som måste göras. Men det fixar jag idag, har ju hela kvällen på mig. Måste i alla fall tacka Pappa <3 puss.
Hoppas på att mamma kommer snart också, de satt fast på bron för typ 1½h sen, så hoppas hon kommer snart, vill ju ha min present : ) i hope i like it.
& nu ikväll har jag dessutom lyssnat sönder på en massa bra låtar & sen har jag bestämt att det blir Växjö på måndag med Victor & Ankica : ) ska bannemej hitta fina skor, (billiga helst) haha.
Nu ska jag ta en frukt & se blir det arbeta igen!
Lots of love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar