torsdag 17 september 2009

Back to old school

Nu har jag kollat på hela säsong1
Så just ni ligger jag & kollar igenom gamla bilder på mig.
T.ex på olika hårfärger jag saknar, & självklart min längd. Hur kunde jag missa att jag har haft så långt hår som jag hade då : o helt sjukt. Stort bud på hårförlängningen faktiskt.
Kan bjuda på några bilder!
Be ready for some ego pics!

Börjar som blondin:

Denna färg & längd saknas mest.

Saknar absolut inte detta kritvita! Haha.

Längden? Hallå.

Längden?

Mitt "tjocka" hår.

Brunt hår:


Brunhårig. Mörkaste bruna ever.



Saknar färgen. Dock inte längden, det var då jag klippte mig själv.

Såhär ska de se ut! Självklart är det hårförlängning. Men så vill jag ha det igen!

Åh vad jag ska köpa den där hårförlängningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar