lördag 26 september 2009

Ska de va så ska de annars vill jag inte ha de

Oj, det blev lite sent igår. Kollade på massa serier bl.a. One Tree Hill Säsong 7, The Big Bang Theory & 2 and a half men : ) saw filmen var faktiskt ingen jättehöjdare. Men det kommer en 6:a också : o hur många filmer ska göras egentligen? Jobbigt.
Vaknade för en timme sen, både Melker & Julia hade åkt då, hehe. Funderar på att kanske plugga lite idag eller kanske nått. Måste i alla fall ringa min mor. Hehe.
Tror inte att de blir nån fest idag, orkar inte det. Vaknade med världens huvudvärk : ( så hmm.
Rolig helg detta blir : /
Nehe nu ska jag fortsätta leta massa musik!
Förresten så är jag 92% lucky today. Igår var jag 96%... hmm. Vart finns min lycka?

åhåhåhåå jag kom på en sak nyss : D
idag, idag är det 2 månader kvar tills jag fyller 18 år : )
finnnnnally! hihih. fyfaaan så gutt asså!
Nu blev jag glad! : )


Miss those days!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar