onsdag 30 september 2009

That's why I...

Hahaha! När man ligger helt avtuppad så har man rätt dålig humor, men detta klippet på en bebis som dansar till beyonce är helt galet kul. Skrattar som fan! haha. Ni som läser min blogg bara måste, Måste!! titta på klippet. Haha. Sån bebis ska jag ha ; )
Ni hittar klippet Här

Sen tänkte jag på en grej, alla skriver om att de måste skriva om så himla intressanta saker i sin blogg. Jag skapade inte min blogg för att skriva om en massa saker i världen. Jag skapade den som en dagbok. Jag skrev dagbok innan, i över ett år, varje dag. Det var kul, men jag hann inte med. Så jag skriver min blogg som en dagbok, en öppen dagbok. Så jag kan kolla tillbaka på den någon dag & minnas de roliga & bra stunderna. Man får liksom en bättre kick i minnet. Det är härligt.
Så jag ska inte förändra mig eller min blogg. This is me : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar