tisdag 8 september 2009

Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut

Well. Ingen bra skoldag. Har varit arg på allt & alla.
Med tanke på att en viss lärare förstörde humöret ännu mer gjorde inte saken bättre direkt. Åh.
En positiv grej är att vi har kommit på vårt UF företag nu : ) nice!
Jag tror att vi har blivit riktigt kloka på senaste tiden ; ) haha. not.
Var hemma för ca. 40min sen & just nu är det chill, sen blir de till att packa lite.
Ska nämligen spendera natten någon annanstans : )
it's gonna be awesome. Hihih.
Så ska till Ica & handla lite kvällsmat till oss & sen kanske till Emilia för att se idol med tanke på att denna människa inte har kanal 4 på sin tv : P haha.
Men det blir inte mer bloggande idag. Så ha en trevlig kväll : ) hihi.
cheers'

Jag, Lalle, Madde
Haha, gammal bild? Nejdå. Men kolla mitt hår : ( åh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar