fredag 11 september 2009

Prins Carl-Philip

Jobbet gick okej, lite drygt kanske. Men men : )
Cyklade hem med kalasont i benen & sen väntade soffan, somnade lite. Sen blev det till att ringa mamma, med tanke på att jag är lite sotis.
Pappa får göra mycket inom sitt jobb, & denna gången så skulle de på nån formell 1 grej & träffa Prins Carl-Philip, jag vill ju träffa honom : ( så när jag ringde så hade de lunchat med honom i VIP loungen. Åh. Men mamma fota han, det räcker för mig : )
Så ikväll är jag ensam hemma, så det blir kanske film med Melker eller nått annat,
imorn är det ju marknad, släktträff & FEST ju ; ) i sure hope it's gonna be awesom! It better be.
Au revoir


Anna ville att jag skulle lägga in dessa : )
så here you go my little princess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar