fredag 25 september 2009

Möte

Hehe, har suttit & pluggat hela dagen? Nää.
Eller jag renskrev över mina frågor på datorn samt gjorde 2 frågor till.
Fan så duktig.
& på det spåret ska jag fortsätta, har nämligen möte snart tror jag. Hoppas att vi kommer fram till massa bra grejer & så. Skulle kännas skönt, men jag tror att vi fixar det.
Har fixat till en lite ny design också, nej jag vet, den är inte snygg : P men jag tröttnade på det bruna.
Jag vet att det är värsta höstfärgen men det är grönt också : ) hihi,
Nehe, nu ska jag nog duscha! För vi har varmvatten (Y) gosigt.
Hörs ikväll kanske..


Ska ju träffa Dosan! : )

3 kommentarer:

  1. Tycker faktiskt bloggen blev rätt så fin! Halleluja! Like!

    SvaraRadera
  2. man får tacka : ) kanske ska fixa till en bättre bild. men det kommer : )

    SvaraRadera