måndag 21 september 2009

Brännskada

God eftermiddag!
Blev en ganska slapp dag idag, skönt med tanke på min sjuka.
Brände mig på locktången på morgonen så gick till systern efter mötet.
Det visade sig att jag hade 1:a stadiet av brännskada : S ehm.. : (
Well, fick massa plåster sen tillbaka till Samhällslektionen. Kollar på film där : )
V for Vandetta. Så sjukt bra film asså! Whi.
Sen var det mat & chill typ : ) Anna&jag ägde på svenskan, herregud vad vi äger nu för tiden?
Amazing Olsson!
Gick tidigare från Arbetsmiljö&säkerhet så vi tog 14.02 tåget hem.
Sen hade vi vårt möte angående projektet på Fenix. Så blev massa kakor&kaffe. Mums!
Så nu sitter jag här hemma & tänkte arbeta lite med en layout.
I hope it's easy! Hihi.
Hörs kanske senare : ) au revoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar