fredag 25 september 2009

förfest...

Nu är jag hemma igen : )
Annas & mitt möte gick bra, lite segt i början kanske. Men sen jävla kom vi igång i typ 2h eller nått. Gutt.
Sen kom Abbe & hämtade oss & så drog vi till Fenix. Det var förfest där, & eftersom alla ska ut ikväll utom jag så stannade inte jag... : ( är så fest sugen!
Men stannade lite, sen hämtade Abbe & jag Ida & sen tillbaka igen. Fixade Annas hår & lite.
Sen så runt halv 7 mötte jag upp Julia vid stationen, tog ett tag att hitta henne bara : P haha.
Träffade på Diana & sen Miryam också! Gick in på Ica & lämna Julias väska & sen började vi vandra hemåt. Ganska chill : ) heh.
Nu har jag ätit lite frallor som jag fick från Emilia ; ) får se vad som händer ikväll, kanske jobbar lite på projektet, vi får se! Inga föräldrar hemma ju ; )
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar