tisdag 29 september 2009

Sjuk?

Oj, jag mår verkligen inte bra! Inte någonstans & jag vet inte vad det är med mig.
Föreläsningen gick ok, men första timmen var dödsdödande, typ. Men Henke på slutet var suverän. Så jävla rolig. Men det var nog mest intressant eftersom han lärde inte ut om UF typ, han pratade mer om sitt liv & hans roliga idéer. Så det var det enda bra i Blomstermåla.
Men att min arm domnade konstant & gjorde ont, det är en annan sak, samma gäller huvudvärken som aldrig ville släppa. Höll på att dö kändes det som. Låg bak i bussen & lyssnade på musik på hemresan till Nybro & sen var det jag & baksätet i Dianas bil där det dunkades disco musik á la 90tal. Väl hemma så bröt allt ut, har aldrig haft sån smärta. Så somnade, vaknade för en timme sen typ & imorgon stannar jag hemma pga. armen som nu har gått vidare mot benet & nacken. Jag tror att det är en nerv som är i klämm, så får hoppas på det bästa. Man vet ju aldrig.
Nej nu har jag varit seriös alldeles för länge, ska ta & sjukanmäla mig, kolla lite på tv & sen sova. Om det går. Hoppas på bättre uppdatering imorgon, Kanske.
PoK


Är lite sugen på detta halsbandet som ni finner Här.
Måste ju kolla ut lite födelsedagspresenter!
Vill också ha Detta halsbandet. Fast mitt namn då va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar