tisdag 1 september 2009

Projektarbete

Seg dag. Började med en tripp in till Kalmar eftersom jag hade tandläkartid. Kom in 09.37. Kom ut 09.39. Awesome! Alltså seriöst, Emmaboda, fixa så att jag slipper åka 12 mil för att kolla mina tänder med en spegel (som alla tandläkare gör) & kollar så att min skena sitter okej.
Åh blir så arg.
Tog en fika med farfar & sen blev de skolan runt 10.30 Soft. Missade Uf.
Blev ganska chill, fattade inget på religionen & sen var de håltimma. Jävligt bra håltimma med tanke på att jag & Anna kom på vårt projektarbete : D fett skönt eller vad.
Verkligen en lättnad, & projektet är nice, jävligt nice. Can't wait to get started. Wooh.
Måste ju erkänna att MAKT är helt okej, med massa ändringar så! Plus att vi är typ bara 7st ; )
Nehe, ska fixa lite med affärsidén & fixa till min loggbok!
Ha en skön & underbart solig dag!
Au revoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar