måndag 31 augusti 2009

Disco dinosauries

Haha! Haha! Det är ganska roligt egentligen. Vissa vet vad jag pratar om, andra inte.
Men jag behåller det för mig själv : p haha!
Anyway så är jag lite besviken på skolan, vi får inte läsa vissa ämnen/vissa kurser pga. ny lärare eller vad det va! Så det betyder att jag måste ha kvar MAKT. & det suger!
Men en bra grej är att Anna & jag har kommit på vad vi ska göra som projektarbete, fast vi har i och för sig vetat det länge. Ska bara kolla om det går och så! Får hoppas det.
Har sovit från halv 5 tills nu, det var ganska skönt. Men jag är däremot inte sugen på att bege mig ut.
Vi får se, dinosauries.
Au revoir


Hade ju som sagt var varit ganska skönt att slippa den långa på
på tisdagseftermiddagen & onsdagsmorgonen. Menmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar