onsdag 19 augusti 2009

Storstädning

Tog tag i mixern & öppnade frysen!
Gjorde mig en god smoothie & tog tag i sodukot & la mig i solen : )
Mums! Helt perfekt väder.
Drog mig innåt för ca 1h sen & tog tag i städningen.
Så nu en timme efter så har jag rensat garderoben, eller ah, den garderoben med backar.
Har ungefär 6 backar & efter att hälften av alla kläder låg på sängen & är redo att slängas så
blev 2 backar över (?) 2 backar?!? : o
Snacka om att vara fattig i klädesväg nu! : ( Tur att jag ska till stan på fredag igen, måste
handla nytt, nytt, nytt!
Märkte också att när jag drog upp min rullgardin så fick jag se min ack så trasiga persienn.
Hehe.
Hade inte vart skönt att sova om inte rullgardinen hade varit framför!
Well, nu ska jag slänga mig i soffan & bara ta det lugnt!
Ska ta en promenad lite senare när det är lite svalare : )
Au revoir


Smoothie : )

Det syns att jag måste ta tag i färgburkarna imorn!

Superfina persiennen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar