fredag 28 augusti 2009

Skattjakt

Dålig uppdatering!
Men, igår var det skattjakt i skolan. Så vi tog bilen till skolan vid 12 tiden.
Men eftersom halva delen av ettorna & halva delen av oss 3or gav upp så drog vi till Nisse vid 2 & började festa!
Var bara jag, Anki, Tobbe, Nisse, Herman, Slynan & Sjöblom först. & + Diana & Anna, men de skulle iväg.
Sätt väll där i nån timma, sen blev det mat, pizza! Eller för min del, pommes! : )
Drog tillbaka till Nisse efter det + att alla satt inträngda i Dianas lilla findus. Galet.
Sen kom Vicce, Aro, Hampe & Robban. Blev ett jävla liv i Nisses lilla källare : P
Erika & Jennie kom också efter ett tag : )
Efter en massa intima visningar & mooningar så var klockan halv 8 & vi drog oss bort mot skolan. Eller ah, de flesta gjorde det. Men det tog lite tid för mig, Hampe & Sjöblom med tanke på Sjöbloms tillstånd ; ) haha. + att Hampe var tvungen att fixa håret!
Haha. Alla blev typ tagna för att vara alkoholpåverkade på skolans område. Haha. Så vi diskade nästan hela HP.
Fast jag tror det blev rätt bra, tror vi fick ihop en hel del poäng!
Well, vi avslutade kvällen på torget där ettorna badade i nån å : ) Haha. Snyggt.
Sen blev det i alla fall Rasmus bil hem vid 10-tiden. Helt okej kväll,
Försov mig idag! Inte okej. Men nu är det i alla fall helg ; )
Au revoir

Pizza! + Dianas stora bil alla låg i.
ca.8 st

Hemma hos Nisse

Haha! Sjöblom (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar